logo
konto fb rss email
INZERCIA
GOOGLE REKLAMA: Ak sa Vám zdá reklama nevhodná pre náš portál, pošlite nám, prosím, jej link.
INZERCIA

Vážený pán Kollár, mýlite sa!

Publikované: 13.11.2015 o 15:35Autor: Mária Kohutiarováhodiny Prečítate približne za 4.5 minúty
Reagujeme na slová podnikateľa a predsedu novej strany SME RODINA Borisa Kollára: "Mám 9 detí a nie s jednou ženou, ale ruku na srdce – ktorá žena by mi dnes dala 9 detí?"

Nedá mi, aby som Vám nenapísala. Nie je to preto, že by som voči Vám cítila zášť. Ale preto, aby sme veci uviedli na pravú mieru, ktorá Vám očividne chýba, určite vo veciach podstatných.

Vašu osobu nesledujem cielene, viem o Vašej existencii, o Vašich peniazoch, občas sa z titulkov novín, ktoré pre mňa nie sú hodnoverné, dozviem o ďalšej „novinke“ v súvislosti s Vaším menom.

Stále je to mimo mňa, možno ste pre niekoho zaujímavý, ale pre mňa to znamená úlet človeka, ktorý má z čoho, a tak si žije život podľa vlastných pravidiel v obraze krivých zrkadiel.

Teraz však chcete vstúpiť na pole verejné a dali ste rozhovor, v ktorom ste svoje rozhodnutie založiť stranu so slovom rodina v názve...

Prepáčte, bola v ňom veta, pri ktorej neviem, či sa mám cítiť poctená, alebo ponížená. Povedali ste: „Ktorá žena by mi dala deväť detí?“

Je hlboká noc a naša veľká rodina už spí. V dome, ktorý ťažko dokončujeme, oddychuje našich šesť detí, siedmy je v zahraničí a dve naše deti na nás už čakajú v nebi. Dobre počítate, je to presne toľko, koľko ste si vy žiadali mať s jednou ženou, ktorú akosi neviete nájsť.

Som mamou na plný úväzok, bez plesu v Opere v novej róbe za ťažké peniaze, bez luxusu. Mám však niečo, čo Vám asi bude odpoveďou na Vaše hľadanie. Mám milujúceho manžela, ktorý sa dobrovoľne rozhodol prijať všetky naše deti. Už keď sme spolu chodili, plánovali sme veľkú rodinu a ja si ho pre túto odvahu, v tomto čase takú nezvyčajnú a nepriemernú, veľmi vážim. Prijať všetky naše deti nebol omyl ani nezvládnutý kondóm: ale vedomé rozhodnutie. Znamená to pre neho veľa: menej odpočinku, viac obetavosti napríklad pri sprevádzaní nášho syna do školy, ktorú denne potrebuje a nie je v dedinke, kde bývame. Vstáva kvôli tomu veľmi skoro a domov prichádza neskôr. Pretože prijal naše deti ako dar, na seba myslí ako na posledného, a to od jedla až po topánky. V prvom rade dáva deťom vieru v živom príklade a dáva im aj príklad toho, kým je pre neho jeho manželka.

Som nosená na rukách, som nosená v srdci tohto muža už dvadsať rokov. Preskákali sme ťažké časy, Markíza by si na nás často zgustla. Vždy stál pri mne a ja pri ňom, spoločne sme zdolávali všetko, čo nám deň prinášal, s modlitbou, humorom, odhodlaním. Niekedy sme šli po štvornožky, niekedy ťahal on mňa a niekedy zas ja jeho. Čo ale cítim ako najdôležitejšie v mojom pozdvihnutí materstva a jeho užívaní si napriek boľavému chrbtu, nevyspatým nociam a horám bielizne, je jeho obdiv ku mne ako k žene a hlavne ako k matke. V tomto obdive, ktorý mi denne nahlas, aj do SMS, prejaví, je aj vyslovené prianie stále pri mne ostať.

Nie som Miss a nemám operované prsia. Sú vytvarované dojčením našich siedmich detí. Šediviem. Nabiehajú mi vrásky a zdravie nemá takú stálosť, ako malo. Ale vidím a denne počúvam nenacvičené, úprimné slová, že som pre neho stále krásna, stále hodná obdivu, že po mne stále túži ako muž. Že je na mňa hrdý ako manžel a rád sa mnou prezentuje, hovorí za všetko.

Práve takto, ako aj dennými nežnosťami a pozornosťami, učí naše deti to, čo vy svoje (a teda ani žiadne iné rodiny a deti) napriek zraneniu z neprítomnosti otca nenaučíte ani za všetky peniaze: milovať svoju manželku a byť spolu v jednej svojej rodine so všetkými deťmi, dať im zakúsiť dennú prítomnosť lásky medzi mužom a ženou, ich úctu, odovzdanie sa, parťáctvo, lásku, ktorá všetko prekoná a ktorá je najlepšou učiteľkou života a najlepšou prípravou doň.

Pozrite sa, pán Kollár... Vy tvrdíte, že kde by ste našli takú ženu, ktorá by Vám dala toľko detí. Aj môjho muža sa všetci menej známi pýtajú, či má všetky deti s JEDNOU ženou. Môj muž má neskutočný kredit v očiach svojich kolegov práve preto, že je s jednou ženou, ktorá mu darovala toľko detí, a stále máme spolu o čom – vo všetkom, od varenia cez túlanie sa – až po tú posteľ. Vždy však všetko robíme spolu, rozhodujeme spolu a mrzí nás čas, keď nás povinnosti rozdelia. To je to, čo vám chýbalo od vášho otca a presne to, čo chýba Vašim deťom a čo im napriek všetkému nedáte. Vaše deti majú možno otca slávneho a bohatého, ale nemajú ho celého, prítomného, navracajúceho sa na jedno miesto, k jednej žene, stáleho a pevného v rozhodnutiach ustáť a obhájiť svoje postavenie ochrancu, vodcu, priateľa, pomocníka pre svoju ženu a deti. Áno, nie je to ľahké ani pre nás. Je to boj. Ale vieme, že nie sme sami.

Takých žien a takých mužov, zodpovedných a odvážnych vo svojom poslaní dávať život, máme za priateľov a nie je ich málo. Sme si vzájomnou posilou a svedectvom, že žiť život vo veľkej rodine vo vzorci tato – mama – neštandardný počet detí sa dá! Hovoríme to napriek tomu, že nie každému je dané dostať dar toľkých detí a tiež vo vedomí, že nie každému je dané mať silu vychovať toľko detí. Napriek tomu toto rozhodnutie nie je o peniazoch a zabezpečení, ale o hodnotách, ktoré spolu ja a môj manžel vyznávame.

Ako hovoria naši priatelia: nemáme všetko, ale nič nám nechýba. Plnosť skutočnej, obetavej, darujúcej sa lásky, ktorá žasne a dáva sa, určite nie. Bez nej je to na figu.

Pán Kollár, jednoducho: vzorec života máte pomýlený, aj keď výsledok ste mysleli dobre. Lenže tento vzorec Vám nezíska kredit a uznanie ani na pôde politiky, kam chcete vstúpiť s ušľachtilým názvom a cieľom. A nepomôže tomu ani mediálne zázemie, ani titulky v novinách, ani nič.

Váš život nie je svedectvom, ktoré presvedčí a dodá odvahu žiť tiež tak – a to nielen pre veriacich ľudí. A nielen preto, že nemáte pravdu o jednej žene, ktorá by s Vami nechcela mať toľko detí.

S úctou jedna obyčajná mama, bielizeň poskladaná mojím manželom, nátierka na ráno urobená. Čas: 1:14.

 

...

Nezmeškajte žiadne naše nové články:

...

Snímka: Dollar photo club

INZERCIA
GOOGLE REKLAMA: Ak sa Vám zdá reklama nevhodná pre náš portál, pošlite nám, prosím, jej link.
DISKUSIA (103)
PRIDAŤ NÁZOR
Pravidlá diskusie
+
68
|
-
7
13.11.2015 16:18
Viera
Mária, ďakujem. Za všetky ženy.
REAGOVAŤ
+
9
|
-
32
15.11.2015 06:27
fegyo
a mame hovorkynu vsetkych zien - odteraz im uz bude sveta zit!
+
10
|
-
46
15.11.2015 18:53
udo
Co take vidite na tom zvieracom rodeni?
+
45
|
-
2
16.11.2015 05:34
lzisko
Ked uz tu niekto spomina zvieracie rodenie, tak mat 9 deti so siedmimi zenami je podstatne blizsie zvieraciemu spravaniu ako mat 9 deti s jednou zenou.
+
3
|
-
0
10.07.2016 20:54
darina
tak to je pekné napísane. Veru dobrá a milá mama,a správny otec,manžel
+
39
|
-
2
13.11.2015 16:34
Eva, matka 7 detí
Krásne a pravdivo ste to vyjadrili, je len smutné, že sa aj v kresťanskom prostredí stretávam z názorom, že línia p. Kollára je v dnešnej dobe normálna, lebo je vraj taká doba. Týmto sa rodiny, akou ste aj Vy stávajú nenormálnymi pre tento svet. Ale ja tiež zdieľam Váš názor na aktivity p. Kollára.
REAGOVAŤ
+
5
|
-
1
13.11.2015 16:35
cesta+
Napíšte nám do redakcie: piseme@cestaplus.sk
+
2
|
-
9
15.11.2015 19:08
vsetka zena
Dakujeme, neprosime, my radsej peniaze.
+
2
|
-
0
17.11.2015 16:49
D
Radsej peniaze?to je pekne napisane..ktovie co vam chceli ponuknut
+
42
|
-
3
13.11.2015 16:36
Martin
Krasa, krasa, krasa. Dakujem Vam matky, manzelky, zeny.
REAGOVAŤ
+
37
|
-
8
13.11.2015 17:00
Eva z Rk
skladam uctu tejto rodine,uzasne ,vystizne a pravdivo napisane,a zelam vela Bozieho pozehnania.Pre mna ste Vy stopercentna celebrita,nie nejaky Kollar,ktoreho mozme len polutovat,lebo je to clovek bez skutocnej lasky, uboziacik,ktoremu dali sebavedomie len peniaze
REAGOVAŤ
+
7
|
-
27
15.11.2015 18:59
udo
Ako je mozne, ze takyto znevazujuci prispevok ma v krestanskom mediu miesto? Kto je komu uboziacik? Pisatelka sa citi byt nieco viac, ze si dovoluje niekoho titulovat slovom uboziacik?
+
5
|
-
1
20.11.2015 17:24
Darča
Pani Eva veľmi dobre ste to vystihli.Presne tak si pán Kollar cez peniaze vysvetľuje veľku rodinu.
+
6
|
-
2
22.11.2015 18:15
Juliana.
Hezký večer a zdravím všechny ženy je to jedno jestli ze Slovenska nebo z České republiky.Náhoda tomu dala,že jsem přišla na video pana Kollara a ze zaujetím co bude povídat jsem si to poslechla až do konce. Je to k pousmání hlavně ten jeho životopis .Jaká malý kluk jsem vyrůstal bez otce neměl na nás čas atd. Tak jsem si řekl ,že budu mít hodně děti ...poznamenávám ,že je jedno zdali s jednou nebo kolik žen chtěl .Ale podstatu beru ,že ani on není s dětmi přesně jako jeho otec. To je vše .Mějte se hezky jak to nejlépe bude možný .zdraví Vás pisatelka z Moravy .
+
20
|
-
9
13.11.2015 18:05
LAURA
Je to sice vsetko pekne co pisete,ale kolko takych chlapov existuje? 1%? Mozno ani nie....
REAGOVAŤ
+
9
|
-
1
13.11.2015 18:28
Tereza
Hovorí sa tomu postupné mnohoženstvo, ale šťastie to prináša iba jednému - na prechádzke.....
+
36
|
-
1
13.11.2015 19:43
Zuzana
ale existuju, existuju, len treba hladat obcas aj na kolena klaknut a modlit sa za to, aby sa taky nasiel a aby sa nasiel prave pre mna. Aj ja som jedneho takého stretla, uz je to 22 rokov, co spolu kracame zivotom,drziac sa za ruky, podopierajuc jeden druhého, mysliac jeden na druhého, atd. Aj my sme nenormalni pre nase okolie, kde sa to len tak hemzi rozvodmi...
+
28
|
-
2
14.11.2015 05:23
Maja
Ako píše Zuzana, aj ja som takého našla a ďakujem Bohu zaňho. My sme spolu 20 rokov a máme 5 detí a s tým počtom som sa nestretla s pochopením ani vo vlastnej rodine. Pane, žehnaj všetky "odvážne" rodiny.
+
22
|
-
0
14.11.2015 08:25
daniela
Takých chlapov existuje presne také množstvo, ako takých žien, ako je Mária :-) a ono staré "aký išiel, takú našiel" je vysoko pravdivé - tým viac, čím menej si to ľudia chcú pripustiť...Buď dobrým človekom a dostaneš do cesty dobrých ľudí...pekný deň
+
16
|
-
2
14.11.2015 21:54
Eva
Milá Daniela. To vaše staré príslovie však neplatí vždy. A hoci som prosila na kolenách a verila v krásny manželský život, dostala som niečo úplne iné. A dnes po ťažkých rokoch trápenia keď sa sama pretĺkam životom s troma deťmi, by som neviem čo dala za tak starostlivého otca pre svoje deti ako je pán Kolár. Lebo ten ich po nich vôbec netúži a nechce ich ani vidieť. A takí muži ako píše pani v príspevku - to je možno jeden z tisíc. A žena ktorá takého nájde, nech neodsudzuje iných, lebo nevie, aké je to trápenie a život keď manžela nezaujímajú jeho deti a manželke vie iba povedať aby sa pozrela do zrkadla ako otrasne vyzerá...kto nezažil, nikdy nepochopí...
+
14
|
-
5
15.11.2015 17:21
Peter ZM
Eva, je mi Vás ľúto, aj Vašich detí, ale samotné prosenie na kolenách nezvykne stačiť. Otec Vašich detí bol pred svadbou láskavý, starostlivý, obetavý a zrazu po treťom dieťati sa z neho stal chrapúň a egoista?? Ak sa PRED SOBÁŠOM nedokázal ovládať a čakať so sexom, ak nemal v úcte svojich rodičov, starších, ak nevedel nezištne pomôcť, ak sa nevedel zahrať s cudzími deťmi, mali Vám spadnúť ružové okuliare, on mal dostať kopačky a mali ste hľadať niečo lepšie... Napriek sklamaniu a bolesti z rozchodu a posunutému sobášu by tak Vaše deti mali lepšieho otca... Žiaľ, je veľa manželstiev, kde dobré veriace dievča bolo zbalené prefíkaným vypočítavcom a charakterný muž bol namotaný peknou chuderou, ktorá ho po rokoch vykorisťuje a podvádza. V takých prípadoch podľa mňa zlyhal zdravý rozum, opatrnosť, ignorovanie varovných signálov a prevládla naivita a dôverčivosť...
+
4
|
-
1
18.11.2015 11:53
Zuzka
Nájdeš takého len netreba preberať mám kopec nezadaných kamarátov čo by chceli rodinu, sú zabezpečený a nevedia nájsť dievča čo by chcela to iste a dalo by sa s ňou rozprávať. Za toto si môžete samé vyberáte si prelietavých ako Kollára no aj taký zakríknutý ale šikovný živnostník môže byť pre manželstvo výhra na rozdiel od playboya čo vás nechá tak v horšom prípade Tehotnú. Niekedy chlap v montérkach je lepšia partia( Neverili by ste majú veľa peňazi na rozdiel od pajáca v obleku podnikám tak viem s kým sa lepšie obchodovalo a kto škrel peniaze,)( než kavičkovi povaľač nastajlovani s akože drahým autom) Ja mám, užastneho muža čo sa stara chodí síce ako šupák no to je nepodstatne kedže si ho vážim stara sa o nás s dieťatkom perie, pomáha mi a zbožnuje ma bez ohladu na to či sa stíhnem namalovať alebo mám viac kilov. A to je láska...
+
6
|
-
0
19.11.2015 10:45
Marián
Článok ste vôbec nepochopili, nejde o to aká super je jej rodina, ale veľmi jemne /ja by som mu nakládol/ mu chcela ukázať, že kecá, nemá pravdu, aj keď sa vyškiera v televízií, obyčajní ľudia mu to nezožerú a keď už má všetkého dosť tak zatúžil pop sláve cez politiku. 20 rokov externé robím účtovníctvo pre x firiem a tak nech mi niekto povie, že jediné on je šikovný na Slovensku a peniaze zarobil poctivo.
+
28
|
-
2
13.11.2015 18:30
Maja Škovranova
krásne ste to napísali, o vás, ale aj o Kollárovi. Takýchto ukážkových rodín ako je vaša je dnes uz málo. Som toho názoru, že niekedy rodičia viacdetných rodín dokážu, tieto deti lepšie vychovat, ako niekto kto má 1-2. Peniaze niesu všetko.
REAGOVAŤ
+
9
|
-
0
13.11.2015 19:07
Zuzana
uzasne napisane,Maruska, perfektne ako vzdy, vdaka!
REAGOVAŤ
+
4
|
-
2
13.11.2015 20:06
Johanka
Je požehnaním mať takého manžela....veľmi, veľmi sa za neho modlíte a ďakujte, že Vám bol poslaný do života...dnes sa už takíto nerodia
REAGOVAŤ
+
7
|
-
0
13.11.2015 20:32
vlasta
Skláňam sa pred touto rodinou- ktorej patria opravdivé krásne slovo " RODINA " !!!
+
14
|
-
1
13.11.2015 20:27
alena
zo zásady nereagujem na žiadne články a nikde nevyjadrujem svoj názor, ale na toto nemôžem nezareagovať. je toho veľa, čo mi po prečítaní tohoto listu behá hlavou, ale ja to poviem jednoducho. pani MÁRIA, snímam pred Vami klobúk. a to nie preto ako žijete (lebo to Vám úprimne závidím, rodina je nadovšetko) ale hlavne za odvahu a otvorenosť. držím Vám palce.
REAGOVAŤ
+
11
|
-
8
13.11.2015 20:39
Edita
Výnimka potvrdzuje pravidlo - je rozdiel či má Kollár 9 detí s rôznymi ženami - alebo 9 detí jednej ženy v neprispôsobivej rodine. Ide aj o štartovacie čiaru na ktorej sa jednotlivé deti ocitnú.
REAGOVAŤ
+
8
|
-
0
13.11.2015 20:46
Katka
Nádherný článok!
REAGOVAŤ
+
9
|
-
0
13.11.2015 20:48
Lenka
Nádherný článok, v ktorom je jedna veľká pravda. Rodina je základ.....
REAGOVAŤ
+
8
|
-
1
13.11.2015 21:25
anna
..Krasne napisane,,,obivuhodne....klobuk dole....vo všetkom mate pravdu....nech sa vam aj nadalej dari v pokoji a kruhu rodiny....
REAGOVAŤ
+
4
|
-
0
13.11.2015 22:19
Eva
Krásny článok, krásny životný vzor a krásni ľudia s úžasne veľkým srdcom. Klobúk dole :)
REAGOVAŤ
+
5
|
-
0
13.11.2015 22:28
Slávka
krásne slová. prajem vašej rodinke nech vám to takto v pohode a láske vydrží na veky. veľmi sa mi páči vaša reakcia na danú tému. Máte pravdu a moje uznanie.
REAGOVAŤ
+
5
|
-
0
13.11.2015 23:13
Tatiana
Nadherne povzbudzujuce slova velmi krasne a vystizne napisane prajem vasej velkej rodinke vela zdravia stastia lasky porozumenia nech sa vam dari v zivote
+
16
|
-
43
13.11.2015 22:52
Anonym
Tak toto bola kolosalna hovadina. Nech si kazdy zije svoj zivot. To ze ma Boris Dolar 9 deti je vec jeho a tych 9 vagin. Co vy sa montujete do jeho zivota. Zato, ze jeho styl zivota nezapada do "vasej" a hlavne "spravnej" pseudo viery ? Starajte sa o seba. A milujte blizneho svojho. Ci to uz teraz nevyhovuje ? Schovavate sa za svojho falosneho boha ..
REAGOVAŤ
+
14
|
-
11
14.11.2015 07:27
BigBoro
toto napísal "človek" s IQ húpacieho koníka...no comment
+
8
|
-
5
14.11.2015 08:03
Jan
Je to sranda, ked k tolerancii vyzyva a aj pana Kollara obhajuje taka netolerantna osobka.
+
11
|
-
11
14.11.2015 09:51
mario igaz
Suhlasim. Kazdy je stastny svojim sposobom. Ani mne sa nepacia vsetky veci ktore p. Kollar povie. Nikto nie je 100%. Ale ked to mieni len trochu dobre s tou politikou, nech sa do toho pusti. A takymto sposobom ho posudzovat ako v tom clanku je primitivne.
+
9
|
-
6
14.11.2015 10:44
miloš
anonym anonym si úplný duševný chudák ktorý sa ani nedokáže postaviť za svoje slová
+
17
|
-
2
13.11.2015 23:28
filip
V podstate je ten Kollár chudák, ale tie ženy čo s ním majú deti (9), tie sú chuderky tiež. Pán Kollár si ich kúpil, v podstate si kúpil aj tie deti a má ich ako hračky, je smutné že takémuto človeku venujú média obrovský priestor a ešte ho podporujú pri vstupe do politiky.
REAGOVAŤ
+
15
|
-
11
14.11.2015 08:24
mmm
Pokial nebude v politike kradnut a dohadzovat ksefty svojim, ako to robi sucasna zberba, tak je mi uplne jedno ci ma 9 alebo 90 deti a ci ich ma s jednou alebo s 90 zenami. Je to jeho zivot, jeho sukromie, jeho osobne rozhodnutie. Mozes s tym nesuhlasit, mozes proti tomu protestovat, ale to je asi tak vsetko co s tym mozes spravit.
+
2
|
-
1
15.11.2015 06:19
rrrrrrrr
http://www.aktuality.sk/clanok/308079/komentar-daga-danisa-boris-kollar-ma-v-biznise-problemy/
+
6
|
-
3
13.11.2015 23:48
Jozefina
Vdaka za kazdu rodinu...
REAGOVAŤ
+
8
|
-
0
14.11.2015 08:02
Veronika
ďakujeme za odvahu a svedectvo :)
REAGOVAŤ
+
7
|
-
1
14.11.2015 08:45
Peter
pekne si mu to vysvetlila :)ale taky ako on to nechcu pochopit,nieto este zit v pokore.
REAGOVAŤ
+
4
|
-
2
14.11.2015 10:59
katuska
Big big big like,alebo ako hovirime po nasom palec hore p.Kollar je casanova kotry nema sajnu o rodine a hodnotach v nej,muz ma zit v manzelstve,deti ma plodit s laskou so zenou jednou a nie viacerymi,obhajovat svoje konanie je smiesne,priam smutne,lebo zijemimo toho,co je spravny. Krasne a pravdivo napisene.ja mam deti styri a pre niektorych som divna,jeden anjelik je uz v nebi.
REAGOVAŤ
+
5
|
-
2
14.11.2015 11:05
Reina
Najst sa vzajomne...s rovnakymi hodnotami, nazormi, pocitmi, cielmi, vychovavat spolu deti....je to najvzacnejsie a najuzasnejsie na zivote...a zaroven velmi vynimocne. Zelala by som zazit vsetky tie nadherne pocity vsetkym ludom. Aj tym, ktori obhajuju pana Kollara, pretoze prave ti tie pocity nezazili... nevedia o co prichadzaju. A Vam, pani Maria by som zelala, aby ste mohli dat svojim detom okrem lasky a uzasneho vzoru ako zit, aj moznost prerazit do verejnej sfery...je mi luto, ze mladym ludom maju moznost davat vzor ako zit prave taki ludia, ako pan Kollar a nie taki ako Vy.. A musim este podotknut, ze moj nazor nevychadza z viery v Boha. Nie som veriaca a nemyslim si, ze je to v Bozich rukach...je to v rukach ludi, v nasej viere v nas, v nasu ludskost a ludske hodnoty.... S uctou, Reina
REAGOVAŤ
+
3
|
-
4
14.11.2015 11:18
zlatko
Pán Kollár nebol na Orave, tam mu dá žena detí koľko bude chcieť.
REAGOVAŤ
+
3
|
-
11
14.11.2015 15:34
rosi
ale Maruška je asi z oravy,bez televízora,a na jahodky do lesa!
+
2
|
-
1
21.11.2015 12:12
vivi
Maruška z Oravy rozhodne nie je, televízor máme ale ten les niekde nablízku chýba :( :P zdraví "Maruškina" dcéruška
+
7
|
-
2
14.11.2015 11:23
František
Pripájam sa aj ja k tým reagujúcim (väčšinou ženy), ktorí oceňujú krásu článku pani Márie. Vyjadrenie anonyma je popletené. Chcem však vyjadriť vďaku a uznanie redakcii Cesta+ za celý portál, v ktorom môžeme čítať také a podobné články. Teší ma aj veľmi priaznivá diskusia k podobným článkom. Želám všetkým priaznivcom -Cesty plus Pokoj a dobro v ich rodinách !
REAGOVAŤ
+
6
|
-
2
14.11.2015 12:20
Mariana
Ja vás nepoznám ale hlboko sa skláňam pred vami ste skutočne mama s veľkým M. a vy pán Kollár vy máte pomýlené názory a taká pomýlená bude aj tá vaša strana myslíte si že keď máte peniaze máte všetko ale sú dôležitejšie veci ktoré sa za tie vaše peniaze nedajú kúpiť je obyčajné objatie,bozk,pohladenie dieťatka po hlávke,porozumenie,čistá rodičovská láska a nie ten váš egoizmus za peniaze!!!!!
REAGOVAŤ
+
4
|
-
1
14.11.2015 13:00
JAHA
Súhlasím, ALE. To ale preto, že nie každý muž, ktorý chce mať veľkú rodinu, má šťastie stretnúť takú ženu, ako o sebe píšete. Dokonca si myslím, že je ich mizivé percento. Skôr sú v obrovskej prevahe ženy iné. Pred manželstvom sľúbia prijať dieťa ako dar, potom nútia muža po čase konať všetko, proti počatiu. Takže - Váš postoj niečo správne hovorí, ale niečo nesprávne - nespomína a ignoruje. To nemá byť obhajoba Kollára. Ten ma vôbec nezaujíma.
REAGOVAŤ
+
5
|
-
2
14.11.2015 13:14
Ľudmila
Nielen múdra a skúsená žena- maatka, ale krásny , obetavý, pokorný človek.Dnes ste mi speknili celý deň.Závidím Vašim deťom i manželovi/ale oni dobre vedia, čo za poklad vo Vás majú/!!!
REAGOVAŤ
+
8
|
-
5
14.11.2015 14:11
Milota
Pekne napísané, ale neviem prečo riešiť človeka, ktorého vôbec nepoznáte a možno sa venuje svojim ďeťom viac ako otecko, ktorý síce príde každý deň domov, no nikoho to extra nepoteší, vôbec nemusí byť zlý ako človek ide o to ako k deťom pristupuje a ako sa s nimi rozpráva a k čomu ich vedie a keď tie deti vedia, že sa dá na neho spoľahnúť a to nemyslím finančné, takže nesúď keď nepoznáš...
+
4
|
-
3
14.11.2015 22:02
Eva
Milotka konečne som čítala správny názor. Toto moje deti zažili od svojho otca-daj pokoj a neotravuj. A čo z toho že boli z manželstva s jedným mužom? Naozaj je dôležitejšia láska otca a jeho záujem o svoje deti. Toto je nadovšetko. A takých otcov je málo
+
7
|
-
1
14.11.2015 14:20
Marcel
Poznám niekolko zien ktore maju svoju rodinu dokonca nevyliecitelne choré deti a dokazu pomahat slabsim. Rozdávajú tisíce detom co maju rodicov de.bilov. Sam mam cukrovku, transplantovanu oblicku a nevyliecitelne choreho syna a dokazem zarabat tisice a poctivo aj tisice rozdavat. Ale cielene. Ako moze niekto niekoho sudit ak ho osobne nepozna. To je u mna piiiiip... Niekto si niekedy spocital kolko zahodi casu v zivote??? Fajcenim, krcma, facebook .... Ak ho vyuzije spravne a dokaze sa ako tak hybat tak dokaze aj pomahat.Mam milujucu manzelku ktora podnika, zaraba, rozdava, ale nemrha casom. Kolko a ako ste pomohli tomu kto to potrebuje? Kazdy ruku na srdce.. Mne nikto nepomohol ani ja nepomozem. Toto su slova kobyliek. Ak kritizujete a neponuknete riesenie ste kobylka. Ak na niekoho nadavate a neurobili ste viac pre druhych /slabsich/ ako on resp ona ste kobylka. Ako ja neznasam kobylky...
REAGOVAŤ
+
2
|
-
4
16.11.2015 22:53
monika
toto je myslim spravny komentar, suhlasim s vami, nie sme najbohatsi, ale ani chudobni, mame vsetko, co potrebujeme, mame 2 deti 19 a 18 rokov, sme spolu 20 rokov stastni a spokojni, mame kde byvat, za co platit ucty, sme zdravi, ale keby som mala mat 7 deti, tak by mi bolo luto vsetkych, ze by som im nedopriala to co maju ostatny rovesnici, napr. telefon. pocitac, svoju detsku izbu, kino, sem tam na pizzu, ako to vidia deti u svojich rovesnikov, deti su krute v tommto smere, a ja by som im nedokazala vysvetlit, ze je normalne, ze takto zije mnohopocetna rodina, tie deti to vidia a myslim, ze take reci, ze ved im dame pocit rodiny a sudrznosti je hovadina, deti su smutne a potom, ked to rodina nezvladne, ide hladat pomoc napr. v modrom z neba, podla mna to nie je spravne, kto neutiahne tak velku rodinu, nemal by mat tolko deti, existuje antikoncepcia, a nie potom, ked je najhorsie, prosit doslova o existencnu pomoc, je to nefer voci detom, tolko moj nazor
+
3
|
-
2
14.11.2015 14:35
Baruš
Úžasně napsané, skláním se před Vámi, jsem velmi dojatá. Děkuji.
REAGOVAŤ
+
6
|
-
1
14.11.2015 15:23
Alzbeta
Ked tu tak citam tie komentare, ja sa o slovenske rodiny nebojim... este stale je tu vela lasky, ucty a zdraveho rozumu. Netreba nam pchat do hlavy "inovovane" vzorce spravania.. tvrdit nam,ze klasicka rodina uz nema zmysel, vyznam a je to historicky prezitok... ja verim v klasicku slovensku rodinu, kde deti su vychovavane s laskou a manzelia si vazia sami seba... a vidim to aj okolo seba. Zastavme sa, vypnime TV, spomenme si na svojich rodicov a prarodicov - a zrazu budeme mat odpoved na to, ako vychovavat nase deti... Prezijeme! :)
REAGOVAŤ
+
2
|
-
3
14.11.2015 19:41
jeden otec
Kollár = cap, ktorý sa chce stať záhradníkom. Howgh!
REAGOVAŤ
+
7
|
-
1
14.11.2015 21:50
Žofia
Nás má mamina tiež sedem a dvoch v nebi. A tiež s jedným mužom.
REAGOVAŤ
+
3
|
-
2
15.11.2015 07:25
Milan Hron
Nádherné vyjadrenie, krásnej slovenskej ženy, matky, lásky, bohyne.
REAGOVAŤ
+
1
|
-
0
16.11.2015 09:01
marta
Jedno z krrásnych vyjadreení -želám veľa spoločných šťastných chvíl...
+
1
|
-
0
15.11.2015 09:43
Andrea
Krásne a výstižne napísane.
REAGOVAŤ
+
3
|
-
1
15.11.2015 11:42
Stanka
Áno presne tak....skutočný život je takáto realita. Žiadne značkové oblečenie, róby a pozlátko....Do politiky by mali ísť ľudia, ktorí si už niečo prežili, majú vlastné skúsenosti, neoháňajú sa tučným kontom, ktoré si chcú ešte doplniť, ale ľudia, ktorí vedia aké je to žiť od výplaty do výplaty, poznajú stratu, bolesť, chudobu a až potom nám bude dobre. Každý len sľubuje, že tam ide s týmto úmyslom, no už pri prvej výplate a obálke zabudne prečo vlastne kandidoval. A na ostatných ľudí pozerá z výšky svojho príjmu....čo v skutočnosti znamená, že na nich už ani nedovidí....A potom to na našom malom Slovensku vyzerá tak ako to vyzerá. BIEDA.
REAGOVAŤ
+
2
|
-
0
15.11.2015 14:11
oluskam
krásne ja mam tu na zemi 4 deti a 5 je v nebi s jedným manželom prežili sme pekné dni aj ťažké spolu sme 34 rokov a nič by som nemenila. skláňam sa pred pani Máriou.
+
3
|
-
1
15.11.2015 14:17
realista
Takých máme plný parlament...tí si prišli zabezpečiť seba a svoje rodiny.Ukážte mi jedného milionára,ktorý prišiel do parlamentu.
+
5
|
-
4
15.11.2015 14:22
m.
Páči sa mi ako ste to napísala... a myslím si, že by takú ženu našiel. Len ako stále hovorím, treba v iných kruhoch hľadať... a keby mál pán "K" ešte aj ináč postavený rebríček hodnôt, nemal by problém takú ženu nájsť.. Myslím, že nás je dosť ktoré sme "pro life" a nemusíme mať 8 mužov..(lebo takého čo by s nami chcel veľkú rodinu by sme nenašli) aby sme dokázali, že rodina má u nás ešte stále nejaká hodnota a že nám záleží na jej zachovaní. Rodinu tvoria jeden otec, jedna matka a deti,ale jeden muž 8 žien a 9 detí.. je trošku pomýlená predstava o tom, čo rodina je. Len si myslím, že toto jeho vyjadrenie je skôr výhovorka, ako zakryť svoju nestálosť a neschopnosť zaviazať sa , byť verný, vziať na seba zodpovednosť, milujúci jednu ženu, nie hľadajúci dobre vyzerajúce telo mysliac si, že toto je láska. Skutočný chlap sa nevyhovára, skutočný chlap sa správa zodpovedne, lebo na všetko materiálne sa po rokoch môžu deti vykašľať ale deficit otca na nich zanechá stopu...
REAGOVAŤ
+
3
|
-
2
15.11.2015 14:28
Estee
klobuk dole........aj ked ja mam len styri deti...........uplne s Vami suhlasim. Toto a takto to dodaze napisat len inteligentna a mudra zena........a chlapi , ako "fegyo" taketo nieco ani len nechapu
REAGOVAŤ
+
9
|
-
8
15.11.2015 15:59
Igor, otec 4 deti, s 2-mi matkami
Priviest na svet malu armadu deti za podmienok kde im rodicia vedia zabezpecit len zakladne veci, a to casto na hranici krajneho vycerpania ci dokonca cez extremne stavy vhodne pre Markizu ako to tato zena popisala, je v dobe modernej antikoncepcie ****krajna nezodpovednost****. Voci rodicom samym, aj voci detom. Narobili kopu deti ktore ziju na hranici chudoby, aka je to uz len pre tie deti vyhra? Deti ktore maju usmiatych, spokojnych rodicov maju aj same ovela usmaietjsie, spokojne zivoty.
REAGOVAŤ
+
1
|
-
1
16.11.2015 07:09
Dana
Zaujímalo by ma,čo sa stane s toľkými deťmi,ak matka dostane chorobu,ktorú neprežije...Aký je ich osud? Aj na to treba myslieť,lebo aj taký je život...
+
2
|
-
0
20.11.2015 10:29
Jana
Je to vždy lepšie, ako keď sú sirotami od malička a nedostanú príležitosť zažiť bezhraničnú lásku. Musí byť veľmi zraňujúce byť sirotou žijúcich rodičov.
+
3
|
-
5
15.11.2015 17:26
ottais
Pán Kollár si myslí,ze si môže kúpiť všetko i ženy,ale šťastie si nekúpi.Chúdence deťi už odmalička sú siroty.
REAGOVAŤ
+
7
|
-
2
15.11.2015 18:26
vladimír
Kollár v rozhovore pre Hospodárske noviny hovorí, že sa vie postarať o svoje deti a je im dobrým otcom. Omyl. Ak si myslí, že dať peniaze jeho "manželkám", je všetko, tak nevie, o čom je výchova detí. Pán Kollár, hráte sa so svojimi maličkými? Rozprávate im pred spaním rozprávky? Čítate im knižky, alebo hráte sa s nimi s kockami, či inak šantíte? Viete vy vôbec čo to je, čo je výchova? Pochybujem. Nie ste asi dobrý otec. Lebo dobrý otec sa svojim deťom venuje a nie ich len plodí, platí svojim ženám na deti, ale je s nimi vo dne v noci... Ste pri deťoch, ke´d ochorejú? Zháňate im lieky a chodíte k lekárovi? Sotva. Len toľko som vám chcel povedať...
REAGOVAŤ
+
4
|
-
11
15.11.2015 18:43
Rudo
A co je jadro podstatnej vacsiny prispevkov? Roztahovanie noh. Cim namahanejsie lono, tym onakvejsia pred panbozkom Aha, podla toho je clovek lepsim clovekom a krestanom? Ktora najviac roztahuje nohy, ta si aj najviac moze usta otvarat na druhych? Nielen funkcie ale aj spasenie cez vaginu a cez postel? To tu strielate riadneho capa. A tie utrpne vzdychy a sucitne reci na kazdeho, kto nie namotany na telesne obcovanie!
REAGOVAŤ
+
5
|
-
3
15.11.2015 23:33
Ďakujem
Nie je to preto, že by som voči Vám cítila zášť. Či sa to niekomu páči alebo nie v tejto vete sa pani Mária prezradila. Jej frustrácia sa dá krájať. Popisuje ako je vyčerpaná ako sa manžel zdiera v práci . Ale inak je všetko OK. Prstom ukazuje na človeka ktorý nezištne pomôže komukoľvek kto pomoc potrebuje. Aj napriek peniazom je ľudský a pokorný. Chce niečo urobiť aj pre Vás pani Mária, a vy ho bez hanby odsudzuje. Verte keby ste ostali sama bez manžela Kollár by bol medzi prvými kto by vašej rodine podal pomocnú ruku.
REAGOVAŤ
+
2
|
-
0
19.11.2015 04:25
Dasa
Vy nie ste unavena aj z jedneho dieta ci bez dietata ako slobodna? A Vas manzel nechodi nikdy z prace unaveny ci ma jedno dieta ci ziadne? Pan Kollar je mylny konzumny vzor a napokon je vela mnohodetnych rodin na Slovensku a ich deti su ok a prinasaju štátu viac dobra ako vy co mate predsudky. Napokon..demografia..vymierame ako europa budme vdacni..ich deti budu platit dane viac ako to jedno ..ale co ludska konzumna pomaly mruca zaziva generacia
+
1
|
-
0
16.11.2015 08:46
Milan
Krásny článok a vystihuje takmer všetko.
REAGOVAŤ
+
1
|
-
0
16.11.2015 13:20
Maria
Aj mojou tuzbou bola velka rodina, no po 2 sekciach sa pomali stava iba snom. Zien ktore by mali z lasky 9 deti je ako safranu, no tych co maju za peniaze aspon 1 je viac.
REAGOVAŤ
+
5
|
-
0
16.11.2015 15:39
Eva
Maruška ďakujem za tvoj názor, že si ho vyjadrila aj za mňa, pretože som sa tiež cítila dotknutá názvom strany p.Kollára. Možno chce aj dobro, ale spôsob sa mi nevidí... Ja mám 7detí s jedným úžasným mužom - jedno máme v nebi, a naše zatiaľ posledné je špeciálnym darom /má Downov syndróm/. Život je často ťažký, ale nemenila by som /ani so ženami p.Kollára/. Mnohí /aj z tejto diskusie/ asi často nechápu, že nechceme prežiť život užívaním si toho príjemného, ale chceme niečo pre tento svet urobiť, niečo dobré po sebe zanechať...mať pocit, že "dala som niečo zo seba, a obohatilo to druhého". I keď si uvedomujem, že mnoho ľudí /rodín/ robí tento svet krajším aj iným spôsobom ako výchovou viacerých detí. Veľká rodina je ale spôsob, pre ktorý sme sa rozhodli my. A myslím, že aj práve pre to, že deti z väčších rodín nedostávajú všetko čo si zažiadajú, a určite nie na podnose, ich robí pripravenejšími, silnejšími, empatickejšími ľuďmi, preto ma mrzí, ak nás ľudia považujú za nezodpovedných.
REAGOVAŤ
+
0
|
-
0
16.11.2015 16:54
jana
Pán Kollár nemá ani potuchy, čo znamená pravý význam slova "rodina"...je mi z toho zle a pohoršuje ma takýto typ mužov, čo niečo takéto z úst dokážu vypustiť...Pani Mária jedno veľké dakujem patei Vám, za to čo ste tu napísali...to čo tu píšete je normálny ozajstný život 80% rodín na Slovensku, o ktorom nemá tento pán ani ponatia...
REAGOVAŤ
+
0
|
-
0
16.11.2015 23:16
dido,
gratulujem vám,že možno ste niekomu oči otvorili,ved dnes nieje problém ak more peňazí niekto má,môže mat žien koľko che,ale to nie sú ženy ale zlatokopki,,uaťa je správny muž,ak si jednu ženu udrží,,to je chlap čo má gule,,ved dnes nieje problém ženu si na noc kúpiť,ale milovať jednu,to dá námahu,ale je to nádherné ,,raz jeden politik povedal,ked bola reč o nízkej pôrodnosti,,ved ja sám 10 detí urobím,,vieme,to každý dokáže,ale vychovať a nakrmiť ich v tomto štáte,ak nekradnete je nemožné,,tak že,nieje otec ako otec,,
REAGOVAŤ
+
1
|
-
0
17.11.2015 18:06
Hela
Mária, veľmi pekne ďakujem. Hoci som mala odvahu mať len 2 deti :-)
REAGOVAŤ
+
0
|
-
1
17.11.2015 20:09
Lukas
Presne tak mate pravdu ako vravite. To su len jeho alibsticke vyhovorky. A do politiky zas len kvoly peniazom.
REAGOVAŤ
+
10
|
-
0
17.11.2015 21:54
maruška
Ďakujem všetkým, ktorí porozumeli... a ktorí sú radi, že takýto názor zaznel... Tým, ktorí neporozumeli a vyčítali z textu kadečo iné (až som sa niekedy smiala): naše deti sú šťastné, aj keď nemajú všetko. Učia sa bojovať so životom, lebo nik im zadarmo nič nedá. Môj manžel nie je chudák a my nie sme príživníci. Ani kobylky :-)))) Nie som frustrovaná... unavená áno, ale to patrí k slovíčku, ktoré sa dnes už veľmi nenosí: volá sa obeta. Kto nás pozná, vie. NIkdy sme neboli odkázaní na sociálne dávky... máme dve šikovné ruky, dobrých priateľov a Boha. A veľká rodina je úžasná vec. Napriek tomu: článok bol o tom, že p. Kollár nie je muž, ktorý by dokázal milovať jednu ženu a celú svoju rodinu tak, ako ten môj... aj keby mal 9 detí s jednou... a tak sa nás dotkol.. lebo my ako veľké rodiny existujeme.
REAGOVAŤ
+
3
|
-
0
18.11.2015 10:45
Barbora
Ak sa narodí 9 detí do usporiadanej rodiny, ktorá sa o ne dokáže postarať bez pomoci štátu, je to obdivuhodné. Ale ak si nejaká rodina trúfne len na jedno dieťa (z vekových alebo z existenčných dôvodov), ktoré riadne vychová, je to vždy lepšie, ako hromada detí v osade, ktorými sa "zarába" na živobytie,a o ktoré sa nakoniec musí postarať štát (čiže my všetci) - netýka sa to len Rómov, ale aj bielych asociálov. Želám Vám všetko dobré!
REAGOVAŤ
+
0
|
-
0
19.11.2015 21:48
Igor
Je veľký rozdiel medzi Rómami a "bielymi asociálmi". Žil som neďaleko rómskej osady. Keď som išiel na UPSVaR požiadať o dávku. Odpoveď znela 260 EUR. Ten dotyčný róm (5 detí ako ja, tá istá dedina ako ja, vzdelanie ako ja) 800 EUR + EUR za fušky na čierno. Nech mi nikto nehovorí o postaraní štátu pre "asociálov". Práve vďaka takej "postaranosti" som musel na určitý čas opustiť rodinu a odísť zarábať do zahraničia. Je potrebné zmeniť sociálny a trestný zákon. A zmení ho len ten kto si dokonale prečíta "sociálny" zákon v Biblii. Zámerne nepíšem presne kde to je - špekulanti budú vždy proti a hľadajúci si to nájdu.
+
0
|
-
0
19.11.2015 09:02
Zuzana
Mária, krásne ste to vyjadrili... Vaše deti majú vo Vás nádhernú mamu a Váš manžel úžasnú manželku.. byť vo Vašej prítomnosti je darom. Zuzana
REAGOVAŤ
+
3
|
-
0
19.11.2015 09:44
Aristid Migliewrini
Pán Kollár, založili ste politickú stranu "Sme rodina". Neviem aký je program vašej strany, ale ten kto má pol tucta deti, každé s inou ženou je v kresťanskom svete polygamné spoločenstvo. Považoval by som za výstižnejšie pomenovanie vašej strany "Mnohoženstvo". V Afrike by ste mali zabezpečený úspech u mužov, ktorí by mali také finančné prostriedky ako vy. Mrzí ma, že názvom vašej strany metiete mravné ponímanie rodiny (jedná žena a jeden muž) a znevažujete postavenie ženy - matky. Aristid
REAGOVAŤ
+
0
|
-
0
19.11.2015 20:45
Maria
Majka, vdaka ti za nadherne usporiadanie myslienok rodin, ktore su dnes velmi odsudzovane a vnimane ako nemoderne a nezodpovedne. Hovorila si mi uplne z duse. Cakame stvrte dietatko a uplne zdielam tvoj pohlad a tvoju skusenost.
REAGOVAŤ
+
0
|
-
0
20.11.2015 08:28
Jana
Krásny článok, ktorý svedčí o tom, že manželstvo a rodina sú základ - hniezdom pre zrod a pestovanie skutočnej lásky. Len v rodine môže láska rásť, lebo jej dávame príležitosť milovať v dobrom i zlom. Stáva sa bezhraničná,ako láska Boha, lebo máš vždy nablízku ruku, ktorá ťa dvíha. A tým, ktorý majú pocit, že im to v živote nejak nevychádza, pomocnú ruku podáva sám Boh. Iné náručie ani nová rodina vás nevylieči. Liekom je pochopiť pravé hodnoty.
REAGOVAŤ
+
0
|
-
0
21.11.2015 10:42
Alexander
Vážená pani Mária ! Hlboko sa skláňam pred Vami,Vaším manželom a celou rodinou. Obdivujem Vašu statočnosť, hrdinstvo a pevné odhodlanie kráčať životom jedinou správnou cestou,ktorú ste si zvolili pre život v manželstve.
REAGOVAŤ
+
0
|
-
0
21.11.2015 13:02
Jana
Aj ja sa skláňam pred Vašou rodinou. Ja mám síce len tri deti, dosť je to náročné, ale verím, že keď má niekto viac detí a úprimnú oporu v Bohu, tak v konečnom dôsledku námaha nie je priamo úmerná počtu detí a šťastný život určite tiež nie je priamo úmerný výške konta. Ste šťastná a požehnaná žena, a to Vám môže hociktorá "milionárka" alebo "zlatokopka" len závidieť. Vy máte totiž niečo, čo sa nedá ani vysvetliť, ani napísať, a preto Vás tu mnohí nepochopili a aj odsúdili a paradoxne nazvali "zvieracou rodičkou", hoci v dnešnej dobe by sa naozaj dal skôr nazvať zvieracím súčasný moderný spôsob života. To "niečo" čo nemôže každý vo vašej rodine pochopiť je Boh. A ani mechanické modlitby, ani akokoľvek dokonalo naplánovaný život nemôže vyjsť tak úžasne ako Váš, lebo vy ste sa nebáli ísť aj do rizika, pretože ste doň išli s Bohom a to je celé tajomstvo šťastia. Pán Kollár má iba jediný benefit - peniaze. Vy ich máte mnoho a ešte ten najvyšší - Boha.
REAGOVAŤ
+
1
|
-
0
25.11.2015 16:40
veronika
a ja pochadzam z deviatich surodencov a od jednej matky...Velmi si vazim jej materstvo, jej starostlivost o nas. Zili sme skromne, aj ponozky sme mali zastopkane, ale vzdy ciste, vystrikovane, najedene,,,je to ponizujuce pre tie vedlajsie vase zeny, ze ste mali deti vzdy s inou zenou, hrozne, nechcela by som taku delenu lasku za peniaze. Bud jeden, alebo nic....Tie zeny su asi bez citu, mam dieta, peniaze a rodina?????No mam asi iny zaludok??? Prepacte mi za otvorenost. Taky pekny muz a dokazujete si kade tade, ze ste chlap....Sorry! Veronika
REAGOVAŤ
+
0
|
-
1
26.11.2015 17:16
zdravý stred
ani jedno, ani druhé....pán Kolár sa ťažko môže nazvať kresťanom, morálnym človekom a otcom...ale je jasným rozsievačom semena s veľkým egom. Pani s úžasne početnou rodinou je tiež takpovediac "mimo normálu". Vzhľadom na preľudnenosť našej planéty, je to pri všetkých jej kvetnatých rečiach, sebecké. Pokiaľ by každý jeden človek rozmýšľal rovnako ako pán Kollár alebo pani Mária, potrebovali by sme už dnes ďalšiu planétu... akosi zabúdate na ostatné tvory, ktoré majú rovnaké právo žiť a mať pre svoj život priestor...pri súčasnej agresívno-sebeckej rozpínavosti ľudstva to je naozaj veľký problém...
REAGOVAŤ
+
1
|
-
0
27.11.2015 15:22
veronika
myslim si, ze tu nejde v tejto debate o kolko deti sa rozpravame, ale to, ze kazde dieta je s inou zenou...aka je to laska, ako to moze fungovat, to EGO! Veronika
+
0
|
-
0
07.12.2015 14:10
j
máte môj obdiv, krásne a pravdivo ste to napísali!
REAGOVAŤ
+
0
|
-
0
08.12.2015 10:25
Karol
Krásny, povzbudivý článok. Vďaka zaň. Obdivujem Vás a Vášho manžela a držím palce. Ja som nemal toľko viery a odvahy. Mám pekné manželstvo už 30 rokov a dve dobré deti a teraz ľutujem, že ich nebolo viac. Boh s Vami !
REAGOVAŤ
+
0
|
-
0
14.12.2015 15:39
Roberto
Ďalší morálne zanedbaný politik? Pani Mária, je obdivuhodné, že pri toľkej námahe s deťmi Ste si našli čas na peknú odpoveď. Vďaka. Roberto B.
REAGOVAŤ
+
1
|
-
0
05.05.2016 20:02
ZB
všetci máte plné ústa p. Kollára.... a čo tie "ženy", ktoré s ním majú deti.... Testosterón robí svoje..., od prírody..., ale čo tie "ženy"... Keď s ním mala prvá, prvé dieťa, OK, ešte aj druhú by som pochopila.... ale ako sa to mohlo stať tretej "žene", štvrtej "žene".... atď, to teda nepochopím nikdy v živote. Keby bol p. Kollár v živote natrafil na skutočné ženy, podarilo by sa mu splodiť max. 2-3 deti. "Dajte mi dobré ženy a ja zmením svet" - Don Bosco. (...a nie som náboženský fanatik) Som presvedčená, že v tomto prípade rozhoduje žena !
REAGOVAŤ
+
0
|
-
1
08.05.2016 10:51
svetlo
Neda mi reagovat,volakedy to bolo normalne mat vela deti,ja osobne pochadzam z 10 deti a boli zeny ktore mali kazde dieta s inym muzom a preco vam stale bije do oci len Kollar nechapem.Ved od nikoho nezobre vychovava si ich aj zenamplati na deti to ze ma malo casu ,ale ked ho ma tak si s detmi uziva druhi chlapi seru na to ani alimenty neplatia a ked tak ich odsudia ako nezamestnaneho smiesna suma 30€ na 1dieta.My nemame ziadne zakony a co mame aj tie stoja za hovno.Uz toho Kollara nechajte konecne na pokoji,deti sa na svet nepytaju,skratka ma rad sex a jeho ex aj terajsia zena tiez.Deti su velky dar od boha a on ho ma.....
REAGOVAŤ
INZERCIA
GOOGLE REKLAMA: Ak sa Vám zdá reklama nevhodná pre náš portál, pošlite nám, prosím, jej link.